background

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Monday 19 December 2011

;DD

huuuuuaaaaaa! ahahah.tiba tiba je kan? mcm ni citer dy,mak aku ckp yg kteorg jadi pindah..tahun depan nampaknya aku TERPAKSA jadi budak baru lagi..arrgggghhhhhhhhhhhhh! benci dohh! knp lah time study jugak nak pindah pindah hah? kalau aku dh habis form5 tape ar jugak,ni tak,time tgh study nak pindah..aku bukan ap,just tak suka ar masok skolah baru,mesti kekok! eeeee! rasa marah,benci,sedih,nak nangis pun ad ni..tapi aku tak dapat nak buat apa apa pun,keputusan dah muktamad! aku baru je nak PMR dgn membe membe aku kt sini,bapak sedih siot..tension pun ad ni.. tapi aku harap semua membe aku kt sini jge dr baek baek,tade gadoh gadoh,tak mao touching meh,aku tau korang happy sbb korang kan banyak membe kt skolah tu..korang semua kan baik? ahahahah..btw,aku happy dapat membe dgn korang,korang slalu buat aku gelak..kalau aku dah pindah nanti,kte contact lah kt FB,kte kan tak penah msg..ahahahaha..okay lah,tengah tension ni,baibye all ;*

No comments:

Post a Comment